Fandom

Razum Wiki

Dveri srpske

72pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Dveri srpske su klerofašistička partija[1] koja kombinuje pravoslavni fundamentalizam i srpski nacionalizam i neželjeno čedo Demokratske stranke Srbije. Dveri srpske su takođe zagovornici kreacionizma i branioci lika i dela Nikolaja Velimirovića i Dimitrija Ljotića.

Dveri i politika Edit

Dveri su često govorili da su protiv strančarenja koje ubija Srbiju, i rešili su da reše problem tako što će i oni postati još jedna stranka nevladina organizacija koja vodi politički život. Učestvovaće na izborima 2012.[2]

Dverjani su najbliži SPC, i mnoge njihove pristalice su pravoslavni vernici. Koristeći SPC i predstavljajući se u njihovo ime, obmanjuju veliki broj ljudi da su njihovi stavovi (uvek) i stavovi SPC.

Dveri srpske i kreacionizam Edit

Dveri srpske su jedina stranka[1] koja se otvoreno bori proiv nauke i promoviše laž kao što je kreacionizam. Pošto među dverašima nema dovoljno inteligentnih da shvate mehanizam Velikog praska i evolucije (ili jednostavno ne žele iz političkih razloga), i kao da nije dovoljno strašno što primat daju knjizi sa kraja bronzanog doba nad današnjom naukom, pozivaju se na šarlatana kao što je Miroljub Petrović i time načinili korak ravan političkom samoubistvu.

Miroljub Petrovic geolog00:46

Miroljub Petrovic geolog

Po mišljenju Dverljana, ovo je vodeći srpski geolog, iako se bavi svačim (uključujući nadrilekarstvom), samo ne geologijom.

Idoli Dverjana Edit

Reference Edit

  1. 1,0 1,1 iako oni negiraju da su stranka, zbog prizvuka te reči kod naroda koga je dosta politike
  2. http://www.blic.rs/Vesti/Politika/314246/Pokret-Dveri-predao-izbornu-listu-RIKu

Also on Fandom

Random Wiki